niedziela, 12 września 2010

Nowa wizytówka i "księżniczkowa" sesja


Oto moja nowa "wizytówka" w galerii "Unikalni", mam nadzieję, że Wam się spodoba...
Zdjęcie zostało zrobione na Krymie, a dokładnie na deptaku w Teodozji, gdzie za niewielką opłatą można na kilkanaście minut przemienić się w damę czy księżniczkę. Wybór sukien jest przeogromny, do tego dodatki: kapelusze, wachlarze, kwiaty... No i odpowiednia sceneria, ja mam zdjęcia w karocy:) Dla chętnych były również fantazyjne peruki "z epoki", ja jednak postanowiłam pozostać przy własnych, prawdziwych, choć może nie tak efektownych włosach:)

Poniżej jeszcze kilka zdjęć z tej sesji. Gdyby nie sceptyczne podejście Jarka do tego typu rozrywek, miałabym chyba zdjęcie w przynajmniej dziesięciu innych sukniach. No ale skończyło się na jednej. W innej części deptaku można było też wykonać sobie fotki w strojach radzieckich żołnierzy, na Harley'u, w towarzystwie pawi (tego akurat bardzo NIE popieram, bo to męczenie zwierząt) itp. Na każdym kroku przekonywałam się, że ludzka pomysłowość nie zna granic...




Tutaj w sepii, która ładnie oddaje klimat zdjęć i jest "staro";)



Poniżej nieco młodsze amatorki zabawy w księżniczkę. Choć nie brakowało pań w każdym właściwie wieku.


I jeszcze ostatnie (tęskne!) spojrzenie na suknie.



6 komentarzy:

  1. Wspaniała zabawa, szkoda, że taka krótka :(
    Sama bym się poprzebierała w takie cudne sukienki
    i koniecznie peruka, bo mam krótkie włosy :)
    Wizytówka ładna - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę super zabawy! Pięknie wyglądasz w tej sukni!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja przepiękna,wyglądasz zjawiskowo!Na harleyach tez musiało być super!A męczenia bezbronnych naszych braci tez nie popieram.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jak Ci zazdroszczę. Ostatnio brałam ślub i też czułam się jak księżniczka, jednak te suknie są przepiękne i przebijają moją.
    Sesja świetna. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszłaś na tych fotkach. Szkoda tylko,że włosy nie upięłaś, tak jak kiedyś upinały nasze pra pra.. Ale popieram Loulou > świetna sesja ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń