niedziela, 22 stycznia 2012

Kot szerokokątny i trochę zimy



20 komentarzy:

  1. kot szerokokatny jest the best:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wpatruję się w kota szerokokątnego i jestem nim zachwycona :) Słodki geometryczny kiciuś :)
    Buziaczki dla niego przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Великолепный котяра:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Panisko całą gębą, a raczej pyszczkiem. Widać kto tu rządzi. A jakie tonacje futra... .Cudny taki, że nic tylko ciumać w to wygłasiane czółko.

    OdpowiedzUsuń
  5. wwwrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)

    OdpowiedzUsuń
  6. leży jak moja Tola:) krzesła mało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że kobieta, wie jak pozować :) /Arnika

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam.

    Zapraszamy na http://ostrepazurki.blogspot.com/
    Zostań klubowiczem i poznaj koty buszujące w sieci.
    Więcej informacji na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wspaniały ten Twój zwierz, nic tylko zaprzytulacć na śmierć ;)

      Usuń
  10. Jestem zachwycona tym blogiem, nie dość, że prace decou są piękne, zrobione na wysokim poziomie, z pomysłem, to jeszcze królują tu moje ukochane stworzonka, czyli KOTY :) Wielkie brawa na pewno będę stałym bywalcem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog:-)
    Wspaniałe prace:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog:-)
    Wspaniałe prace:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pora powoli wyciągać z szafy kurtki zimowe damskie i przygotowywać się do zimy i zimowych szaleństw ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. We Wrocławiu jest jeden kot, który jest maskotką sklepu ;]
    Broker

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kot, też przymierzam się powoli aby kupić swojego.
    _________
    sklep.insel

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój kot upodobał sobie piecyk na pellet, potrafi przy nim przeleżeć cały dzień.

    OdpowiedzUsuń