piątek, 18 lutego 2011

Światowy Dzień Kota

Był wczoraj, a dziś z tej okazji spóźniony wpis, oczywiście z kotem w tle. A właściwie zupełnie malutkim kociaczkiem. Wczoraj znalazłam kilka starych zdjęć z Szajki - nazwijmy to - "okresu niemowlęctwa". Bardzo żałuję, że nie miałam wówczas lepszego aparatu, ale cóż... trudno.

W tym miejscu mam też do Was prośbę o głosowanie na Natkę na stronie NAJSYMPATYCZNIEJSZY KOT STOLICY. Bo jakoś słabo jej idzie i potrzebuje Waszego wsparcia. Z góry bardzo dziękujemy za wszystkie głosy!






A poniżej wersja kota z 2011:-) Pozycja "na chleb".
A na Blogu Fotograficznym sesja zdjęciowa Kazika, kota moich znajomych, serdecznie zapraszam.

6 komentarzy:

  1. kocham koty, twoje są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Och,kochane kociaki :)
    Też mam jednego- Zulkę.
    17 -dzień kota,12 lutego-to samo. Czegoś tu nie rozumiem >?
    ___
    Bardzo ciekawy i orginalny blog- wpadłam na niego przez przypadek-a z moją tragiczną pamięcią nie mogę nawet sobie przypomnieć jak konkretnie .
    Postaram się go czytać jak najczęściej

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej wczoraj na Facebooku i kilku blogach widziałam taką informację. A w sumie - im więcej "Dni Kota" - lokalnych czy międzynarodowych - tym lepiej:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kociaczek przepiękny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute kitty!
    Kisses and happy weekend.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great beat ! I would like to apprentice whilst you amend your web site,
    how could i subscribe for a weblog web site? The account
    helped me a acceptable deal. I were a little bit familiar of this your broadcast offered brilliant clear concept
    My weblog ... http://chestfatburner.com/use-of-Turmeric-for-gynecomastia-Treatment/

    OdpowiedzUsuń