wtorek, 2 listopada 2010

Kilka nowych prac decoupage

Dawno nic nie pisałam, a to dlatego, że sporo nowych rzeczy robiłam, głównie świątecznych (wkrótce zaprezentuję) i miałam kursy, które jednak są bardzo absorbujące. Pracowity weekend czeka mnie za dwa tygodnie, bo sama prowadzę kurs w sobotę, a z kolei w piątek i niedzielę zapisałam się na warsztaty z Sylwią Serwin, której prace baaaardzo podziwiam. Można je zobaczyć na stronie www.sylwiaserwin.pl. Jedne warsztaty to bombka z reliefami, drugie "świat zaklęty w kuli". Już się nie mogę doczekać.

A dziś kilka prac, które czekają od jakiegoś czasu na swoją kolej na blogu:)




7 komentarzy:

  1. Beautiful Aya, very elegant!

    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale cudenka! Nie moge sie doczekac na Twoje swiateczne arcydzielka
    pozdrawiam
    xxx kasik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci wyszły te spękania. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się najnajnajnajbardziej te drobiazgi z kotem podobają! Cudne są *__*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey,
    przepiękne prace.
    Chciałabym zakupić kilka rzeczy , przekierujesz mnie gdzi eto mohę uczynić.
    Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń