wtorek, 17 listopada 2009

Nagranie dla iTVN




W czwartek 12 listopada byłam na nagraniu programu dla telewizji iTVN (wersja TVN dla Polonii zagranicą). W trakcie 5-godzinnego nagrania wykonałam trzy przedmioty: deseczkę i butelkę widoczne na zdjęciach, oraz doniczkę, którą zaprezentuję wkrótce. Pięć godzin to niewiele, aby wykończyć trzy przedmioty, a o ewentualnym lakierowaniu nie ma nawet mowy, więc kończyłam w domu. Butelkę chyba jeszcze wycieniuję i spatynuję, aby dodać jej trochę charakteru, obecnie wydaje mi się zbyt mdła. Z deseczki jestem zadowolona. A doniczkę podarowałam jednemu z realizatorów programu i czekam na zdjęcie. Było to bardzo fajne doświadczenie, ciekawa jestem efektów nagrania.

7 komentarzy:

  1. Gratuluję nagrania jak i ozdobienia tych przedmiotów w tak krótkim czasie i z taką wdzięcznością :)

    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wielkie!!
    Faktycznie, w 5 godzin wykonać tyle przedmiotów i to w takim pięknym stylu to cud. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aya, czyli sukces, zadowolenie, radość!
    Oklaski i pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet tak krótkim czasie potrafisz stworzyć cuda!
    Gratuluję nagrania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hola!
    tus trabajos son maravillosos!
    muy lindo todo!
    te felicito!
    abrazo desde Santiago de Chile
    c@

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dołączam sie do gratulacji.Po prostu super.Pozdrawiam Izzy

    OdpowiedzUsuń